Forum menu
  Hardware generelt
  IT i hverdagen
  IT debatten
  Mac & Tilbehør
  Casemod & Styling
  Overclock & Køling
  Foto & Billedbehandling
  Webdesign & Grafik
  Køb & Salg
  Spil & Konsol
  HIFI & TV
  Film & Musik
  Mobil & PDA
  Software & OS
  Events
  Off topic

Reklame

NorthQ

Ansvar
Tweakup tager intet ansvar ved skader forvoldt på hardware ved brug af en driver eller fil fra vores sektioner.

TweakUp tager intet ansvar ved skader på hardware ved brug af guider og artikler på vores sektioner.

Husk tweak og overclocking af computer sker på helt eget ansvar.

Forslag til tweakups fremtid?
 jonas_dk
 Bruger nr.: 16716

Dato:  05.10.09
 Klokken:  19:25
 Kvalitet: 0 (0)
Hej alle sammen.
Som gammel glad bruger af tweakup er jeg ked af at se at tweakups nyheds og artikel del er blevet lidt vissen siden de oprindelige admins var ved roret (no offence til dem der styrer skibet den dag i dag var det ikke for dem var siden her jo ikke længere)

Men som sagt er Nyhedsdelen på Tweakup.dk blevet vissen, dette kan man se på som man vil, jeg syntes at det er ærgeligt, men lad os kigge på det positive, hvad har man at arbejde med!

Tweakup.dk er stadigvæk et super computer forum med mange brugere der spørger om hjælp og hjælper til med gode råd. OG DET ER SUPER DEJLIGT AT SE!!!
For det betyder at tweakup stadigvæk har potentiale til at forblive et super site.

Det jeg foreslår at man gør er at man indskrænker nyheds og artikel delen på tweakup til fordel for mere plads til Forumet (dvs at forsiden kommer til at være domineret af forumtråde i stedet for alt for gamle nyheder)

Hvis denne ide ikke falder i Admins smag må jeg så foreslå til at man i det mindste får gang i nyheds og artikel delen af Tweakup igen, eller på en eller anden måde få ryddet op på sitet så at vi ikke ender med at denne gode gamle hjemmeside ikke går hen og dør i forglemmelse..

NOGET SKAL GØRES!!

Mvh Jonas_dk

Hvad syntes andre brugere af tweakup? skriv endelig hvad i føler om tweakups kurs? og hvordan i syntes det burde gøres.. :D

Forum kategori er IT debatten.  Tråd vist 2281 gange.  Indeholder 13 indlæg.
Svar #2 Kvalitet: 0 (0)   skjul/vis
 JewDew
 Bruger nr.: 12772

Klokken:  19:53

Jeg må give Jonas ret .
Syntes det kunne være fint at lægge mere fokus på Forumdelen og mindre på nyheds og artikel delen da denne jo som vi kan se , står lidt i stilstand .
TweakUp er et kanon community og det er her vi måske skal lægge vores lid ?

Svar #3 Kvalitet: 0 (0)   skjul/vis
 Arsukfjorden
 Bruger nr.: 32313

Klokken:  20:00

Jeg så helst at Tweakup blev som "i gamle dage", men jeg er enig i at sålænge at nyhedsdelen(på trods af Peiters forsøg på at holde i hvert fald lidt gang i den) og især artikeldelen står så stille, så er forumet en langt vigtigere del af Tweakup.

Men det resterende crew lægger måske planer allerede?

---
E8500@ 3,16Ghz | ASUS Silent Knight II | Gigabyte X38 DS4 | HD4870 512mb | Antec Nine Hundred | 2x2 Gb Corsair XMS-2 PC6400 |
Corsair TX750W | Hauppauge PVR-250 | Creative SB X-Fi Xtreme Music | Z5500 | HP W2207h | 1xF1 640Gb 1x232Gb | 1x160 1x500Gb |

---

Svar #4 Kvalitet: 0 (0)   skjul/vis
 peiter
 Bruger nr.: 75

Klokken:  23:47

Jeg skal indrømme jeg er ved at blive nervøs for tweakup efterhånden,Henrik gik ellers frisk gik ind og iførte sig føretrøjen :-)

MEN ! så røg han rundt på taget med stress,og da han går på en vidergåedene uddannelse så valgte han ( med mit samtygge ) at koncentrere sine kræfter om sin uddannelse.

Forummet for crew er også ude af drift nu, og jeg ved ikke rigtig hvem vi har hvor eller hvad fremtiden bliver for tweakup.

Anmeldelser tror jeg i hvertfald lige nu er udelukket da ingen ( efter hvad jeg lige umiddelbart kan huske ) er testere der har hardwaren til det.
og da der ingen øvre ledelse er så er der ingen der kan gå ud og sikre hardware til test.

Jeg mener heller ikke jeg er den eneste news bot ;)
men det er næsten kun mig der indsender noget selvom ALLE brugere kan indsende nyheder.

Personlig hænger jeg på til der står "siden kan ikke findes" i min browser

---
Mit seneste mod Indsat link
@ bot : quadrider@mail.dk - peiter@fiberhuset.dk - bitch@fiberhuset.dk - coppersux@gefiber.dk

---

TweakUp Crew
Svar #5 Kvalitet: 0 (0)   skjul/vis
 Briam
 Bruger nr.: 28060

Dato:  06.10.09
 Klokken:  07:22

Jeg er umiddelbart enig. Generelt synes jeg der skal ryddes op og fastsættes nogle nye mål for hvad Tweakup vil. Der er mange efterladenskaber fra fortiden som klummer, BygEnPC og måske også wallpapers som der måske vare skal vinkes farvel til.

Der skal fokuseres mere på bruger indhold og her mener jeg ikke kun nyheder, men også guider og måske også anmeldelser.

Men hvis noget skal ændres kræver det jo at der er nogle/en der har tiden, evnen og lysten til at gøre det og det er vidst ikke tilfældet pt.

Svar #6 Kvalitet: 0 (0)   skjul/vis
 Bakahr
 Bruger nr.: 26941

Klokken:  08:41

tjaa, noget skal der jo gøres ved den "synkende" skude, men det kræver en større indsats fra alle sider ;)

#5 tjaa BygEnPc skal nu nok bare genopfriskes lidt istedetfor at fjernes helt, meget nemmere det ødelægger heller ikke den gamle stil ;)

---

[ www.bakahr.dk ] @ [ www.mstendevad.dk ]

---

CoD4 Dude
Svar #7 Kvalitet: 0 (0)   skjul/vis
 scn
 Bruger nr.: 6963

Klokken:  10:33

Måske det bare er mig, men jeg syntes at det sørgelige ved byg en PC er at de gamle versioner ikke ligger fremme.

Det ville da være max fedt at kunne se 10-15 år gammelt hardware.

Hvor mange af de unge har måske bygget en maskine med en 200MHz pentium, eller leget med socket A ?

Sjovt nok var der rigtig mange som skrev de var klar på at hjælpe med nyheder da Mr.Tweakup meldte sin afgang, så mangler de bare at følge op med nyheder

---
SoerenNielsen.dk
discriminating against anything other than someone's annoying personality is simply ignorant

---

TweakUp Crew
Svar #8 Kvalitet: 0 (0)   skjul/vis
 jonas_dk
 Bruger nr.: 16716

Klokken:  10:42

hmm vil prøve at sende et par nyheder om dagen.. hvis jeg kan gøre noget for nyhedsdelen så er jeg frisk!

Svar #9 Kvalitet: 0 (0)   skjul/vis
 Briam
 Bruger nr.: 28060

Klokken:  11:00

#7 Jeg ved ikke med dig men selv er jeg aldrig kommet på tweakup på grund af nyhederne. For mig er det forum, casemods og anmeldelser der har holdt mig her på siden.

Svar #10 Kvalitet: 0 (0)   skjul/vis
 peiter

Klokken:  11:32

Som folk nok har bemærket så er min force ny hardware,og teknologier ;)

Jeg kommer dog ikke op med en nyhed bare fordi der er endnu et site der har testet HD 5850 eksempelvis, for så ville der blive en sand malstrøm af nyheder som er mere eller mindre uintressante i mine øjne da der allerede er en nyhed om de kort.

Jeg kom/kommer også kun på tweakup for reviews af hardware - casemod - forum ( få hjælp / give hjælp )

Det tager mig cirka 1 - 1.5 time hver dag at læse mig igennem alle de hardware relaterede sider jeg har i mine favoritter. ( måske mere ;) det afhænger af hvad der er sket af intressant nyt på de sider )

---
@ bot : quadrider@mail.dk - peiter@fiberhuset.dk - bitch@fiberhuset.dk - coppersux@gefiber.dk

---

TweakUp Crew
Svar #11 Kvalitet: 0 (0)   skjul/vis
 Gatrax
 Bruger nr.: 32148

Klokken:  12:07

Hvis jeg havde tiden havde jeg med glæde hjulpet til med at styre siden og opdatere de interne afdelinger og sådan, jeg har dog desværre ikke alt for meget tid til rådighed i øjeblikket :(

Mener at dem der skal fortsætte med at køre siden skal være nogen som har både tid og engangement til at holde det opdateret, synes det gamle crew klarede det godt, men virker som om de fleste er forsvundet (De har sikkert deres grunde =) )
men mon ikke der kan sættes et par nye folk ind og udfylde de tomme pladser, og på den måde få siden op og køre optimalt igen? :)

---
COD4 klan: ukwarfare.co.uk
Også kendt som Shooter eller MH

---

Svar #12 Kvalitet: 0 (0)   skjul/vis
 peiter

Klokken:  20:03

Ja det at køre et site som det her er jo nok ikke noget man lige ordner på 1 time efter skoletid, okay man er jo ikke alene om det ;) men det er garenteret heller ikke ikke let at skulle holde bare det overordnede overblik og få nogen til at sende os ting vi kan teste.

Jeg kunne også godt tænke mig at være tester/anmelder, men så igen ;) det vil kræve en masse skriven som jeg ikke er fan af at gøre, og det ville i mine øjne kræve en seperat testmaskine da jeg ikke ville bruge min hverdags maskine til den slags. ( og det har jeg ikke råd til )

---

---

TweakUp Crew
Svar #13 Kvalitet: 0 (0)   skjul/vis
 SirEL
 Bruger nr.: 9273

Dato:  07.10.09
 Klokken:  08:55

Et nyt forum kunne måske også være med til at give et frisk pust igen.

Jeg må indrømme at jeg er hoppet med på Tweak.dk forummet fordi det finder jeg meget mere 2009. (nemmere at overskue, nemmere at finde rundt osv osv.. )Det er jo så bare min mening. Og jeg har da ellers været fan af Tweakup.dk i mange år. Og er det da også stadig. Jeg kigger da stadig herind et par gange om dagen :)

---
COD4 Klan - www.Rangers.dk -
Blog site - www.Ardahl.com -

---

Tilføj svar

Husk venligt at vi har nogle ganske klare og enkelte regler her på TweakUp, som du gerne må huske på ved dit svar i denne tråd. Hvis du ikke allerede har læst vores regler, eller er i tvivl om deres indhold henviser vi til at de bliver læst nærmere igennem, for at undgå evt. problemer, hvor forum admins er nødsaget til at blande sig.

Hvis du ikke har noget at skrive til emnet bedes du respektere dette og undlade at kommentere emnet helt, da det oftest ødelægger trådene.

Du kan læse vores regler her: 

Modtag svar på mail ved indlæg?

Ønsker du at modtage indlæg fra en tråd med et emne som interesserer dig, uden selv at komme med indlæg kan du på link herunder tilmelde dig modtagelse af mail ved nye indlæg

Forumtråde

Poker

NorthQ

Facebook fan

Aktiv Bruger

Gæst

Login.
Navn:
Kode:
Husk login info?
OpenID:
Husk login info?