Jeg ved godt det er et lidt random spørgsmål, men jeg undrer mig bare meget over, hvorfor at "stortset" hele landet har mulighed for fibernet ud over ROSKILDE.
Er der nogen der ved hvorfor?
Hvis man kigger på Dansk Fibernets hjemmeside, er der en oversigt over hvor de forskellige udbydere har fibernet.
Syntes bare det er mærkeligt at Dong Energy fx. tager en stor del af sjælland i en stor cirkel omkring roskilde, uden lige at inkludere roskilde.
Tænkte at der måske var en enkelt eller to der arbejdede hos udbyderne eller evt. havde noget viden omkring det.
Grunden til det generer mig så meget er fordi jeg lige er flytter fra Vindinge, som ligger lige ved siden af Roskilde, hvor der var blevet lagt fiber i byen, men det blev ikke brugt af en eller anden grund. Nu bor jeg så i lejlighed i Roskilde, hvor den bedste forbindelse er en 20/2 hos Telenor. Jeg hører ofte om at folk lige har fået fiber eller at det er igang med at blive gravet ned til brug.
På forhånd tak!
Ps.
Jeg ved ikke hvor jeg skal ligge denne tråd henne, men går ud fra at IT Debatten ville være et godt bud. Helt Off-topic er det jo ikke ;)
---
Karma!
---