Forum menu |
|
|
| |
Reklame |
|
|
| |
Ansvar |
Tweakup tager intet ansvar ved
skader forvoldt på hardware ved brug af en driver eller fil
fra vores sektioner.
TweakUp tager intet ansvar ved skader på hardware ved brug
af guider og artikler på vores sektioner.
Husk tweak og overclocking af computer sker på helt eget
ansvar.
|
|
| |
|
|
| God bærbar til prisen ????
|
Trackzy
Bruger nr.: 32356
Dato:
17.10.09
Klokken:
22:50
Kvalitet: 0 (0)
|
er blevet tilbudt denne børbar Indsat link til 2,5
<er det en fornuftig pris for en maskine der ikke fejler noget ,
nogen der kan fortælle mig om den kan kører need for speed shift og om det er to eller 1 kernet cpu ..
ja g en bedømmelse af pris i forhold til maskine
---
Efter 1 år jeg ikke har været inde i computer verden laver jeg nu com back
---
|
|
|
| Forum kategori er IT debatten. Tråd vist 2036 gange. Indeholder 5 indlæg.
|
|
|
Svar #2
skjul/vis
|
Dockmann
Bruger nr.: 34782
Dato:
17.10.09
Klokken:
23:36
|
Indsat link om dit grafikkort, men så vidt jeg kan se (nu ved jeg ikke hvor meget NFS trækker), så tror jeg muligvis det går an, på 800*600 med laveste grafik:)
Det er en dual-core, dvs. 2 kernet.
Indsat link
Den er åbenbart overraskende god. Men du kunne jo selv læse deres review af den, og danne dig en mening. :p
|
|
|
|
|
|
Svar #3
skjul/vis
|
scn
Bruger nr.: 6963
Dato:
17.10.09
Klokken:
23:39
|
CPU'en er med 2 kerner, men den er svag. Som altid får man hvad man betaler for.
Har "lige" købt en Acer med samme CPU, godt nok med et eller andet onboard grafik, Winvista og Win7 når det kommer på gaden for 4000,- i fona.
2500,- for en bårbar fra februar er ikke helt fantastisk. Grafikkortet er fra nvidias serie af seriøse kort, men det er stadig det ringste af det ringste (igen hænger pris og ydelse sammen)
Du skal se om grafik kortet har Pixel Shader 3.0, hvis det har burde det kunne køre spillet, spørgsmålet er bare hvor godt hvis den kun lige nøjagtig formår at opfylde minimums kravene til spillet.
Indsat link
---
SoerenNielsen.dk
discriminating against anything other than someone's annoying personality is simply ignorant
---
|
| TweakUp Crew |
|
|
|
|
Svar #4
skjul/vis
|
Trackzy
Dato:
17.10.09
Klokken:
23:54
|
har læst testen af den . er lige glad hvor mange detaljer jeg får med og er gfx stærkere end 9800 fx . og den cpu er den langt ude skide eller ,
---
---
|
|
|
|
|
|
Svar #5
skjul/vis
|
Trackzy
Dato:
17.10.09
Klokken:
23:57
|
det jeg skal bruge den til er lidt spil fifa 10 nfs shift og carbon . ellers bare net og lidt grafik og spas . men er den fin til dette og hvad med prisen . er den fin nok eller er det for meget .. den tilbyder trodsalt 1 års garanti endu
---
---
|
|
|
|
|
|
|
Tilføj svar |
Husk venligt at vi har nogle ganske klare og enkelte regler her på TweakUp, som du gerne må huske på ved dit svar i denne tråd. Hvis du ikke allerede har læst vores
regler, eller er i tvivl om deres indhold henviser vi til at de bliver læst nærmere igennem, for at undgå evt. problemer, hvor forum admins er nødsaget til at blande sig.
Hvis du ikke har noget at skrive til emnet bedes du respektere dette og undlade at kommentere emnet helt, da det oftest ødelægger trådene.
Du kan læse vores regler her:
|
|
|
|
|
| | | | | |
Forumtråde |
|
|
| |
Poker |