Forum menu
  Hardware generelt
  IT i hverdagen
  IT debatten
  Mac & Tilbehør
  Casemod & Styling
  Overclock & Køling
  Foto & Billedbehandling
  Webdesign & Grafik
  Køb & Salg
  Spil & Konsol
  HIFI & TV
  Film & Musik
  Mobil & PDA
  Software & OS
  Events
  Off topic

Reklame

NorthQ

Ansvar
Tweakup tager intet ansvar ved skader forvoldt på hardware ved brug af en driver eller fil fra vores sektioner.

TweakUp tager intet ansvar ved skader på hardware ved brug af guider og artikler på vores sektioner.

Husk tweak og overclocking af computer sker på helt eget ansvar.

Ping-problemer - mw2
 JensJuggernaut
 Bruger nr.: 35331

Dato:  15.05.10
 Klokken:  09:54
 Kvalitet: 0 (0)
Hey Tweaks,
jeg sidder her i spillet Mw2, med den bedste latency, og efter lidt tid på serveren begynder det at lagge som en i bare helvede. - det skal lige siges at min ping er helt grøn, men når det så begynder at lagge er den nede på 1 enkelt pind, som er rød.

Jeg har tidligere haft åbnet min bærbar, for at rette på en løs forbindelse i grafikkortet, hvilket hjalp, men jeg er bange for at jeg har rørt noget og at der så er sket noget, - jeg ved bare ikke hvad.

Har ingen ideer om, hvad jeg skal prøve men jeg er meget sikker på jeg har pillet ved noget jeg ikke skulle, da denne fejl først er begyndt efter det med grafikkortet.

Takker mange gange på forhånd.

Forum kategori er Spil & Konsol.  Tråd vist 2079 gange.  Indeholder 9 indlæg.
Svar #2 Kvalitet: 0 (0)   skjul/vis
 Mighty_Camper
 Bruger nr.: 6638

Klokken:  11:09

kunne godt lyde som et varme problem :(

---
Jeg er ordblind, hvad er din undskyldning?
Windows Vista, Slows our world down....

---

Svar #3 Kvalitet: 0 (0)   skjul/vis
 JensJuggernaut

Klokken:  12:32

# 2: Jamen den har aldrig gjort det før? :/ ...

Svar #4 Kvalitet: 0 (0)   skjul/vis
 Jesper-k
 Bruger nr.: 28130

Klokken:  13:15
Jeg tror ikke det har noget med varme at gøre. Derimod mistænker jeg selve spillet for at være problemet, idet spil udviklerne (eller hvem det nu er), har valgt at lave CoD 6 MW2 således så der ikke kan laves dedicated servers (for at undgå piratservere). I stedet fungere det via peer to peer (tror jeg nok), hvilket giver længere svartid / dårligere latency.
Jeg spiller også en del modern warfare 2 og oplever også tit at have dårlig latency - ustabil host osv. :-/

Svar #5 Kvalitet: 0 (0)   skjul/vis
 JensJuggernaut

Klokken:  14:33

#4 :Jeg har altså også det samme problem i Left4Dead, men når lagget opstår er jeg den eneste på hele serveren som har den dårlige ping, så jeg tror ikke rigtig på din påstand. :/

Svar #6 Kvalitet: 0 (0)   skjul/vis
 Arsukfjorden
 Bruger nr.: 32313

Klokken:  16:17

Rens computeren(for at udelukke varmeproblem, selvom det lyder underligt at dit netkort overopheder).

reinstaller dine netværksdrivere.

reinstaller dine spil

evt reinstaller dit OS hvis ovenstående ikke virker. Det havde jeg gjort.

---
E8500@ 3,16Ghz | ASUS Silent Knight II | Gigabyte X38 DS4 | HD4870 512mb | Antec Nine Hundred | 2x2 Gb Corsair XMS-2 PC6400 |
Corsair TX750W | Hauppauge PVR-250 | Creative SB X-Fi Xtreme Music | Z5500 | HP W2207h | 1xF1 640Gb 1x232Gb | 1x160 1x500Gb |

---

Svar #7 Kvalitet: 0 (0)   skjul/vis
 JensJuggernaut

Dato:  16.05.10
 Klokken:  00:34

#6 : Har formateret lortet, men den gør det samme. Er det værd at sende lortet til reparation eller bare købe ny? :)

Svar #8 Kvalitet: 0 (0)   skjul/vis
 Arsukfjorden
 Bruger nr.: 32313

Klokken:  02:34

#7 Er der stadig garanti på maskinen? For så er det da bare at sende den ind. MEn ellers se efter nogle internet benchmarks/stress test programer. Mon ikke man kan finde sådan nogle.

Hvis der ikke er garanti på, så kunne du da prøve at kigge ind i maskinen og se om der er noget galt, selvom jeg tvivler på at du finder noget. Det lyder som en fejl man ikke umidlbart kan se, for hvis det var en løs forbindelse, så burde det være der hele tiden og ikke bare komme efter en regelmæssig tid.

Bruger du forresten drivere fra cd? Hvis du gør, så prøve at downloade nogle nyere fra nettet. Hvis du ikke gør, men bruger fra nettet, så brug dem fra cd(eller find nogle ældre drivere på nettet).
HVis du bruger windows's drivere, så prøv begge muligheder(cd og internet).

Nu ved jeg jo ikke hvad det er for en maskine du har, men det kan jo godt være du under alle omstændigheder har brug for en ny maskine, men prøv alligevel at fejlfinde og fixe maskinen. Den kan jo enten give nogle penge ved salg, eller bruges til backup maskine.

---
E8500@ 3,16Ghz | ASUS Silent Knight II | Gigabyte X38 DS4 | HD4870 512mb | Antec Nine Hundred | 2x2 Gb Corsair XMS-2 PC6400 |
Corsair TX750W | Hauppauge PVR-250 | Creative SB X-Fi Xtreme Music | Z5500 | HP W2207h | 1xF1 640Gb 1x232Gb | 1x160 1x500Gb |

---

Svar #9 Kvalitet: 0 (0)   skjul/vis
 JensJuggernaut

Klokken:  11:53

#8 : Mange tak for svaret, jeg tør sku' ikke selv gå ind i computeren mere.
Jeg har altid brugt nettet til drivere, så må jeg bare igang med at lede efter netværkskort-driver-cd'en? =D

Har ingen garanti og er ikke nogen kvik fyr her i computer-branchen, men kan dog finde ud af lidt.

Under 'Netværkskort' står der:

Broadcom NetLink (TM) Gigabit Ethernet
Intel(R) PRO/trådløs 3945ABG-netværksforbindelse

... Har forresten en Acer Aspire 5920G

Mulighed for at bruge 2 min. på at finde en gammel driver, hvis det er det dér skal til!

Takker sku' mange gange Arsukfjorden.

Tilføj svar

Husk venligt at vi har nogle ganske klare og enkelte regler her på TweakUp, som du gerne må huske på ved dit svar i denne tråd. Hvis du ikke allerede har læst vores regler, eller er i tvivl om deres indhold henviser vi til at de bliver læst nærmere igennem, for at undgå evt. problemer, hvor forum admins er nødsaget til at blande sig.

Hvis du ikke har noget at skrive til emnet bedes du respektere dette og undlade at kommentere emnet helt, da det oftest ødelægger trådene.

Du kan læse vores regler her: 

Modtag svar på mail ved indlæg?

Ønsker du at modtage indlæg fra en tråd med et emne som interesserer dig, uden selv at komme med indlæg kan du på link herunder tilmelde dig modtagelse af mail ved nye indlæg

Forumtråde

Poker

NorthQ

Facebook fan

Aktiv Bruger

Gæst

Login.
Navn:
Kode:
Husk login info?
OpenID:
Husk login info?