Forum menu |
|
|
| |
Reklame |
|
|
| |
Ansvar |
Tweakup tager intet ansvar ved
skader forvoldt på hardware ved brug af en driver eller fil
fra vores sektioner.
TweakUp tager intet ansvar ved skader på hardware ved brug
af guider og artikler på vores sektioner.
Husk tweak og overclocking af computer sker på helt eget
ansvar.
|
|
| |
|
|
| Cod mw 2 10th prestige lobby
|
wabbudabbu
Bruger nr.: 21365
Dato:
12.07.10
Klokken:
15:08
Kvalitet: 0 (0)
|
Hey tweakers, jeg tænkte på om der var nogle af jer der ved hvordan man kan finde og joine en 10th prestige lobby i CODMW2. Grunden er, at jeg tidligere levelede min vens account op til tiende prestige, og da jeg nu selv har købt spillet, orker jeg simpelthen ikke at starte helt forfra.
Håber der er nogen der kan hjælpe :)
---
Wabbudabbu lvl 60 High Warlord
Dreanor
---
|
|
|
| Forum kategori er Spil & Konsol. Tråd vist 1889 gange. Indeholder 6 indlæg.
|
|
|
Svar #2
skjul/vis
|
Jesper-k
Bruger nr.: 28130
Dato:
12.07.10
Klokken:
15:54
|
#1 Hvad mener du lige? Altså du er jo nødt til at "levele" op igen med din nye account til prestige 10 (med mindre du bruger cheat, hvilket jeg ikke håber du gør :d )
Jeg tror ikke du kan joine en bestemt lobby, fordi spillet er jo lavet så at den selv finder en bane / server (desværre til store skuffelse, da jeg ikke synes at systemet ikke fungere super godt)
|
|
|
|
|
|
Svar #3
skjul/vis
|
rudian
Bruger nr.: 14913
Dato:
12.07.10
Klokken:
15:58
|
Du bliver nødt til at starte forfra.'
med mindre ..... fyfy
|
|
|
|
|
|
Svar #4
skjul/vis
|
Bakahr
Bruger nr.: 26941
Dato:
12.07.10
Klokken:
16:20
|
alså fyfy er den eneste måde at dinge 10th prestige på, men dont do it, spillet var prob fyldt med disse amatøre dengang jeg spillede det :)
#2 jeg kan kun være enig det der lobby-streaming *** system virker af lort og så er spillet så skide ubalanceret så det er tila t brække sig over :\
---
[ www.bakahr.dk ] @ [ www.mstendevad.dk ]
---
|
| CoD4 Dude |
|
|
|
|
Svar #5
skjul/vis
|
rudian
Bruger nr.: 14913
Dato:
12.07.10
Klokken:
17:43
|
Hvis man er træt at useriøsiteten på den random måde man connecter servere på. Kan man jo bare tage skridtet videre spille mod hold osv. Hvis man altså har venner nok der er med på det.
Ved der sker en masse på Clanbase :)
|
|
|
|
|
|
Svar #6
skjul/vis
|
Bakahr
Bruger nr.: 26941
Dato:
13.07.10
Klokken:
22:13
|
#5 tja jeg spiller slet ikk COD mere, jeg kan slet ikke tage Activison seriøst nok til det mere ;) de siger at de banner en masse cheaters osv osv men der sker ingenting.
---
[ www.bakahr.dk ] @ [ www.mstendevad.dk ]
---
|
| CoD4 Dude |
|
|
|
|
|
Tilføj svar |
Husk venligt at vi har nogle ganske klare og enkelte regler her på TweakUp, som du gerne må huske på ved dit svar i denne tråd. Hvis du ikke allerede har læst vores
regler, eller er i tvivl om deres indhold henviser vi til at de bliver læst nærmere igennem, for at undgå evt. problemer, hvor forum admins er nødsaget til at blande sig.
Hvis du ikke har noget at skrive til emnet bedes du respektere dette og undlade at kommentere emnet helt, da det oftest ødelægger trådene.
Du kan læse vores regler her:
|
|
|
|
|
| | | | | | | |
Forumtråde |
|
|
| |
Poker |