Forum menu
  Hardware generelt
  IT i hverdagen
  IT debatten
  Mac & Tilbehør
  Casemod & Styling
  Overclock & Køling
  Foto & Billedbehandling
  Webdesign & Grafik
  Køb & Salg
  Spil & Konsol
  HIFI & TV
  Film & Musik
  Mobil & PDA
  Software & OS
  Events
  Off topic

Reklame

NorthQ

Ansvar
Tweakup tager intet ansvar ved skader forvoldt på hardware ved brug af en driver eller fil fra vores sektioner.

TweakUp tager intet ansvar ved skader på hardware ved brug af guider og artikler på vores sektioner.

Husk tweak og overclocking af computer sker på helt eget ansvar.

K: ny computer
 Bulls-eye
 Bruger nr.: 27888

Dato:  29.08.10
 Klokken:  17:26
 Kvalitet: 0 (0)
Hejsa.

Jeg skal købe ny cmputer her d. 1 og er lidt i tvivl, det er ret så længe siden jeg har købt hardware osv. så er ikke helt op to date med hvorvidt tingene kan betale sig :)

Men jeg har valgt at jeg vil købe fra Topdata og har nogle valgmuligheder:

Indsat link 8.666kr
Indsat link 9.666kr
Indsat link 8.999kr

Jeg skal derudover også have mig en skærm, skærmen SKAL være HD, min 20" og have enten HDMI el. DVI skal primært bruges til gaming. I må også meget gerne skrive hvis i evt har nogle gode skærme liggende, behøver ik være ny men i god stand, så jeg ikke skal ud og give endnu flere penge. Vil jo gerne spare lidt :)

VH Bulls.

---
Rigtige mænd tager ikke backup de GRÆDER!
Min comp blir' ved med at sige jeg skal trykke på "Any Key" men hvor fanden er den tast?
---

Forum kategori er Køb & Salg.  Tråd vist 1699 gange.  Indeholder 15 indlæg.
Svar #2 Kvalitet: 0 (0)   skjul/vis
 Alies_Benjamin
 Bruger nr.: 554

Klokken:  17:53

Jeg ville nok nupper den første.

Baseret på jeg selv har en I7 og har aldring maxet den 100% så den er virkelig i overkante. Og købte den da det var de sidste skud på stammen

Og AMD, jeg syntes ikke den lille besparelse er 1års garanti værd (Du har 3år på Intel produkter)

---
I920 4 Kernet med HT - L3 Cache 6Mb - 64Bit's Fuldblod __ Intel Extreme X58SO _ Kingston 12Gb GDDR3_Radeon EAH5850 - 1GDDR5
There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

---

Svar #3 Kvalitet: 0 (0)   skjul/vis
 Bulls-eye

Klokken:  18:04

Ok fedt nok.. Jeg var nemlig meget i tvivl om der egentlig varen stor forskel på de forskellige computere, sys bare at mange af tingene var egentlig de samme, måske lige en tand bedre men ik noget JEG ville kunne mærke forskel på.

Du har vel ik nogle skærme liggende vel :P

---
Min comp blir' ved med at sige jeg skal trykke på "Any Key" men hvor fanden er den tast?

---

Svar #4 Kvalitet: 0 (0)   skjul/vis
 Alies_Benjamin

Klokken:  18:19

Til Computere? :)

---
I920 4 Kernet med HT - L3 Cache 6Mb - 64Bit's Fuldblod __ Intel Extreme X58SO _ Kingston 12Gb GDDR3_Radeon EAH5850 - 1GDDR5
There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

---

Svar #5 Kvalitet: 0 (0)   skjul/vis
 Bulls-eye

Klokken:  18:25

ja. til de kriterier jeg har skrevet nederst

---

---

Svar #6 Kvalitet: 0 (0)   skjul/vis
 Bulls-eye

Klokken:  18:51

Jeg vil enormt gerne ha en 3D skærm, er der nogle af jer der har prøvet den eller har erfaringer med den, troede den var meget dyrere end den var:

Indsat link

---

---

Svar #7 Kvalitet: 0 (0)   skjul/vis
 Alies_Benjamin

Klokken:  21:23

Nup denne her hvis den skal være ny :) Rigtig sweet :)

Indsat link

24" med DVI lækkert sag, og hvis den går istykker så forgå det heldigvis igennem Infocare... :P

Og hvad angår 3D tag og vent til priserne kommer ordenlig ned og det lige bliver ordenlig prøvet. :)

---

---

Svar #8 Kvalitet: 0 (0)   skjul/vis
 xuser48
 Bruger nr.: 24790

Dato:  30.08.10
 Klokken:  05:51

Hvis du køber PC hos Topdata, så bør du udskifte din PSU som noget af det første du gør. Topdata bruger PSU'er af meget tvivlsom kvalitet, hvilket er en medvirkende årsag til at de kan holde prisen i bund.

---
Spar din tid - skriv _ikke_ TMS'er til mig.

---

Svar #9 Kvalitet: 0 (0)   skjul/vis
 Bulls-eye

Klokken:  18:06

Hej #8 mange tak for info, hvilken kan du anbefale? Jeg vælger den PC til 8666kr.

Ang skærm der vælger jeg en 3D skærm, syntes ikke 2000kr er dyrt for dem, det er næsten det samme som mange andre?

Men hvilken af de her 2 ville i vælge, ved ik lige om der egentlig er nogen væsentlig forskel?

Indsat link
Indsat link

---

---

Svar #10 Kvalitet: 0 (0)   skjul/vis
 xuser48

Klokken:  18:23

Corsair eller OCZ. Jeg har gode erfaringer med begge.
De behøver ikke at være så kraftige som dem Topdata smider i, al den grund at de kan tåle at blive belastet.

En gut fra et andet dansk IT-forum prøvede at belaste en "Topdata"-PSU til den grænse den var specificeret til - PSU'en døde indenfor 24 timer.

---

---

Svar #11 Kvalitet: 0 (0)   skjul/vis
 rudian
 Bruger nr.: 14913

Klokken:  19:13

Nu maa du ikke glemme, at du skal have dig 3D vision kit til ca. 13-1400kr. for at fA noget ud af den :)

Svar #12 Kvalitet: 0 (0)   skjul/vis
 Bulls-eye

Klokken:  19:34

#10 ok fedt, så en 600W OCZ ville være ok? kan du evt linke til ngoet du ved virker.. kigger selvf os selv, mere hvis du lige har noget i hovedet.

#11 Jepper, men har en ven der skaffer mig dem lidt billiger :) 800 kr for nvidias, mega nice.. Men glæder mig som et lille barn hehe

---

---

Svar #13 Kvalitet: 0 (0)   skjul/vis
 xuser48

Klokken:  23:53

600W OCZ ModXStream Pro (den er modular):
Indsat link

Jeg har en selv - den laver ikke for meget :-)
Indsat link

---

---

Svar #14 Kvalitet: 0 (0)   skjul/vis
 Kobayashi
 Bruger nr.: 1404

Dato:  31.08.10
 Klokken:  06:37

#7 - den skærm ser nice ud! Jeg overvejer selv at skifte min 22" 2032 BW ud. ;-)

---
Sexual Tyrannosaurus
Indsat link

---

Svar #15 Kvalitet: 0 (0)   skjul/vis
 daddelbud
 Bruger nr.: 4069

Dato:  19.11.11
 Klokken:  21:54

Jeg vil anbefale den her billig bærbar
Indsat link

---
Billig bærbar computer - Indsat link
Giv en oplevelse som gave - Indsat link

---

Tilføj svar

Husk venligt at vi har nogle ganske klare og enkelte regler her på TweakUp, som du gerne må huske på ved dit svar i denne tråd. Hvis du ikke allerede har læst vores regler, eller er i tvivl om deres indhold henviser vi til at de bliver læst nærmere igennem, for at undgå evt. problemer, hvor forum admins er nødsaget til at blande sig.

Hvis du ikke har noget at skrive til emnet bedes du respektere dette og undlade at kommentere emnet helt, da det oftest ødelægger trådene.

Du kan læse vores regler her: 

Modtag svar på mail ved indlæg?

Ønsker du at modtage indlæg fra en tråd med et emne som interesserer dig, uden selv at komme med indlæg kan du på link herunder tilmelde dig modtagelse af mail ved nye indlæg

Forumtråde

Poker

NorthQ

Facebook fan

Aktiv Bruger

Gæst

Login.
Navn:
Kode:
Husk login info?
OpenID:
Husk login info?