Forum menu
  Hardware generelt
  IT i hverdagen
  IT debatten
  Mac & Tilbehør
  Casemod & Styling
  Overclock & Køling
  Foto & Billedbehandling
  Webdesign & Grafik
  Køb & Salg
  Spil & Konsol
  HIFI & TV
  Film & Musik
  Mobil & PDA
  Software & OS
  Events
  Off topic

Reklame

NorthQ

Ansvar
Tweakup tager intet ansvar ved skader forvoldt på hardware ved brug af en driver eller fil fra vores sektioner.

TweakUp tager intet ansvar ved skader på hardware ved brug af guider og artikler på vores sektioner.

Husk tweak og overclocking af computer sker på helt eget ansvar.

Ny bærbar
 l.o
 Bruger nr.: 10774

Dato:  31.08.10
 Klokken:  18:35
 Kvalitet: 0 (0)
Hej.

Står i den situration at jeg er lige startet på studie og så brænder min bærbar sammen. Læser til ingeniør så skal bruge bærbaren de næste 4 år. Tænkte på hvad forskellen er på de nye prossesor i5 og i7?

Har kigget lidt på Indsat link og Indsat link de koster det sammen men det er kun prossesor der er anderledes. Den ene er på 1.6 ghz og anden på 2.4 ghz.

Hvilken skal man vælge og vil en af de to være et godt valg? Det behøver ikke lige være en af de 2, men gerne en bærbar der kan holde de næste 4 år, hvis i har andre forslag til bærbar er I velkommen. Har tænkt lidt på lenovo t510 men er også noget dyrer.

Håber I vil hjælpe.

---
Vil du se verdens dårligste comp, tjek min pc info så

---

Forum kategori er Køb & Salg.  Tråd vist 1834 gange.  Indeholder 4 indlæg.
Svar #2 Kvalitet: 0 (0)   skjul/vis
 tfuglsang
 Bruger nr.: 35435

Dato:  01.09.10
 Klokken:  00:47
Du kan sammenligne deres performance her: Indsat link,6.html

Men hvis jeg skulle vælge ville jeg købe en lenovo :D

Svar #3 Kvalitet: 0 (0)   skjul/vis
 l.o
 Bruger nr.: 10774

Dato:  02.09.10
 Klokken:  16:11

kan ikke få linket til at virke.

har tænkt meget på lenovo, men man får bare ikke lige så meget power for pengene.:S

---
Vil du se verdens dårligste comp, tjek min pc info så

---

Svar #4 Kvalitet: 0 (0)   skjul/vis
 Lunde_Deluxe
 Bruger nr.: 31862

Dato:  19.01.11
 Klokken:  14:23
Linkene dur ikke, men Lenovo har altid været kendt for at være en rigtig god Studie/Business laptop, dog koster de også en smule mere.
Men har sent dig en TMS!

Mvh.

Tilføj svar

Husk venligt at vi har nogle ganske klare og enkelte regler her på TweakUp, som du gerne må huske på ved dit svar i denne tråd. Hvis du ikke allerede har læst vores regler, eller er i tvivl om deres indhold henviser vi til at de bliver læst nærmere igennem, for at undgå evt. problemer, hvor forum admins er nødsaget til at blande sig.

Hvis du ikke har noget at skrive til emnet bedes du respektere dette og undlade at kommentere emnet helt, da det oftest ødelægger trådene.

Du kan læse vores regler her: 

Modtag svar på mail ved indlæg?

Ønsker du at modtage indlæg fra en tråd med et emne som interesserer dig, uden selv at komme med indlæg kan du på link herunder tilmelde dig modtagelse af mail ved nye indlæg

Forumtråde

Poker

NorthQ

Facebook fan

Aktiv Bruger

Gæst

Login.
Navn:
Kode:
Husk login info?
OpenID:
Husk login info?